Wróć doSzkoleń

Funkcjonowanie placówki medycznej w dobie COVID-19 – Dyrektorze czy robisz to zgodnie z prawem?

Data: 06/10/2020

Godz.: 10.00-12.00

Miejsce:

przez aplikację Zoom
– z każdego miejsca

Koszt uczestnictwa:

50 PLN

Adresaci szkolenia

Osoby zarządzające placówkami medycznymi ze szczególnym uwzględnieniem Szpitali

Program spotkania

  1. Przegląd zmian ustawodawczych w ochronie zdrowia – jesień 2020
  • Pionizacja
  • Nadwykonania
  • Rozliczanie środków wypłacanych przez NFZ w formule 1/12
  • Finansowanie świadczeń zdrowotnych – zapowiedzi i nowe regulacje prawne

2. COVID-19, a prawo pracy

  • Przegląd najważniejszych zmian od marca 2020 roku z zakresu uprawnień i obowiązków pracowniczych ze szczególnym uwzględnieniem zawodów medycznych
  • Ograniczenia migracji personelu w związku z COVID-19 – czy obowiązują?
  • Kwarantanna i izolacja pracownika w świetle prawa pracy
  • Organizacja pracy w stanie epidemii- zakres uprawnień pracodawcy w zakresie podejmowania działań zapobiegających szerzeniu się zakażeń i chorób zakaźnych – Dyrektorze co wolno Ci zarządzić?

3. Dokumentacja medyczna – postać papierowa, czy elektroniczna? – problemy praktyczne

  • Ograniczenie obowiązku prowadzenia dokumentacji zbiorczej
  • Sposoby podpisywania dokumentacji medycznej
  • Zmiany wpisów w dokumentacji medycznej

4. Koszt uczestnictwa w spotkaniu to 50 zł netto (+VAT) za całe spotkanie.

4. Udział dla klientów Kancelarii jest bezpłatny – dotyczy udziału 2 osób.

Prowądzący

Katarzyna Fortak-Karasińska
Katarzyna Fortak-Karasińska

Zgłoś zapotrzebowanie

Skontaktuj się

    Go to top

    Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na „Akceptuję”. AKCEPTUJĘ