Wróć doAktualności

Artykuł „Reklama działalności leczniczej w świetle nowych przepisów o reklamie wyrobów medycznych”

Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szpitali Prywatnych we współpracy z medycynaprywatna.pl wydali kolejną publikację z cyklu „Dobre praktyki’.

W opracowaniu „Dobre praktyki, a nowe przepisy o wyrobach medycznych, kodach UDI i reklamie” znalazły się cztery rozdziały, w tym jeden autorstwa ekspertów F/K Legal – r. pr. Katarzyna Fortak-Karasińska, r. pr. Michała Kalickiego oraz lawyera Karoliny Kuźnik.

Artykuł „Reklama działalności leczniczej w świetle nowych przepisów o reklamie wyrobów medycznych” szczegółowo omawia kwestie prawne, wynikające z ustawy o wyrobach medycznych, która weszła w życie 1 stycznia 2023.

Zachęcamy do zapoznania się z publikacją!

Https://ossp.pl/wp-content/uploads/2023/05/Dobre_praktyki_2.pdf

Skontaktuj się

    Go to top

    Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na „Akceptuję”. AKCEPTUJĘ